Consumer International 16 2009/2010 / Nejlevnější knihy
Consumer International 16 2009/2010

Kód: 15530184

Consumer International 16 2009/2010

Autor Euromonitor International

Consumer International is a valuable reference tool for gaining an overview of 27 non-European consumer markets. It provides volume and value market size data for hundreds of consumer products, such as clothing and footwear, over- ... celý popis

35321

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Consumer International 16 2009/2010

Nákupem získáte 3532 bodů

Anotace knihy

Consumer International is a valuable reference tool for gaining an overview of 27 non-European consumer markets. It provides volume and value market size data for hundreds of consumer products, such as clothing and footwear, over-the-counter healthcare and consumer electronics. Presented in fully comparable statistical tables, this book allows you to analyze market data and trends across countries, products and over a six year time period (2002-2007). Retail distribution profiles Market size data for over 330 consumer products in 27 countries Compare per capita rankings of consumer market sizes by country Six years of historic data helps you establish whether products are growing, static or in decline Key socio-economic data allows you to put consumer market trends in context: Population trends and forecasts * Economic indicators * COnsumer expenditure * Income and earnings * Possession of household durables * Re

Parametry knihy

35321



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: