Competing for Customers / Nejlevnější knihy
Competing for Customers

Kód: 09363955

Competing for Customers

Autor Craig Le Grande

With the right customer success strategy, when your customers win, you win! In this guide, world-renowned customer success expert Amir Hartman and Oracle Chief Customer Officer Jeb Dasteel give you a clear, focused, usable roadmap ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Competing for Customers

Anotace knihy

With the right customer success strategy, when your customers win, you win! In this guide, world-renowned customer success expert Amir Hartman and Oracle Chief Customer Officer Jeb Dasteel give you a clear, focused, usable roadmap for developing and executing acustomer success strategy capable of delivering immense return on investment. Everyone talks about customer focus these days, but achieving it requires you to go far beyond "customer advocacy": you must bring your customer's perspective into every aspect of your business strategy, with a relentless focus on helping customers achieve measurable business outcomes. This doesn't just happen. It requires a comprehensive, tested blueprint that integrates all facets of customer-centricity, from lead to revenue to retention: the blueprint you'll find in Competing for Customers. Using new examples from great companies like Oracle, Cisco, FedEx, P&G, and Deutsche Bank, Hartman and Dasteel identify a foundation of unifying principles and tactics that consistently work. Next, they guide you through every step of planning and execution, supporting you with clear tools and templates based in real organizational practice. The best way to reap long-term profits is to embed your customers' success throughout your own corporate DNA. That's what the world's best companies do. If you're an executive, entrepreneur, consultant, strategist, or marketer, Competing for Customers will help you do it, too -- right where you are, right now.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: