Change Ahead / Nejlevnější knihy
Change Ahead

Kód: 03610260

Change Ahead

Autor Carola Verschoor

Change Ahead is about the emerging practices at the intersection of business strategy, research, and design. It introduces the need for an adventurous, explorative mindset in order to grow businesses that last by creating meaning ... celý popis

1112


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Change Ahead

Nákupem získáte 111 bodů

Anotace knihy

Change Ahead is about the emerging practices at the intersection of business strategy, research, and design. It introduces the need for an adventurous, explorative mindset in order to grow businesses that last by creating meaning and relevance with and for people. In a complex and networked world, business, more than ever, is about adaptability to change and the capacity to create new propositions through a dynamic interaction with the environment. Much like sailing, business strategy will increasingly come to be about the ability to steer towards growth through dynamic leadership, empathetic understanding, and skilful use of tools and abilities. This book reveals the philosophy, working processes, and approaches to business creation and development through research and design. It provides a model for integrating user insights into business strategy beyond the literal understanding of the user and into the creative application of insights for the development of meaningful propositions. It is a must-read in these changing times because it discusses what needs actualization as we emerge out of the industrial model into an age of creative empowerment. Furthermore, it goes beyond the discussion to provide practical tools for businesses in the 21st century to evolve into adaptive systems through an integrative model of learning and doing, understanding and making, research and design. Change Ahead is about the transformative power of research and design within business practice for relevant value creation in a changing world.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Economic theory & philosophy

1112

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: