Business Basics for Musicians / Nejlevnější knihy
Business Basics for Musicians

Kód: 09293928

Business Basics for Musicians

Autor Bobby Borg

There has never been a greater need for musicians to understand the music business than now, when emerging technologies make it possible for artists to act as their own record labels, and new contracts are structured to grab the b ... celý popis

1378

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Business Basics for Musicians

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

There has never been a greater need for musicians to understand the music business than now, when emerging technologies make it possible for artists to act as their own record labels, and new contracts are structured to grab the biggest slice of an artist's revenue pie. But in a digital age overflowing with confusing and ever-changing information, musicians need trusted business advice from a veteran artist who can break down the basics in a language they understand. Written by a professional musician for other musicians, Business Basics for Musicians is the layperson's guide to the music industry. In a conversational tone and an easy-to-scan format, it simplifies five vital areas in which musicians need to succeed: Career Execution, Business Relationships, Pro Teams, Deals and Dollars, and Future Predictions. Everything from copyright to record deals, managers, merchandising, and doing it yourself is covered. With interviews, anecdotes, and review quizzes, this must-have manual will help artists master business essentials quickly so they can get back to doing what they love best-creating music!

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1378

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: