Brain Sell / Nejlevnější knihy
Brain Sell

Kód: 01360540

Brain Sell

Autor David Lewis

Over half a century ago, Vance Packard shocked readers by revealing how advertisers sought to influence consumers. What was true then remains true today but with one crucial difference. Aided by brain imaging specialists, neurosci ... celý popis

463


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Brain Sell

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

Over half a century ago, Vance Packard shocked readers by revealing how advertisers sought to influence consumers. What was true then remains true today but with one crucial difference. Aided by brain imaging specialists, neuroscientists and cognitive psychologists, advertisers, marketers and retailers are developing persuasion techniques far more sophisticated than Packard could have dreamt of.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Cognitive science

463

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: