BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR / Nejlevnější knihy
BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR

Kód: 02075498

BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR

Autor Michael Kofler

Scholarly Essay from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2,0, Griffith University, language: English, comment: This assignment deals with ... celý popis

455


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize BMW - Overview of Corporate Communication, Corporate Identity, Corporate Image and CSR

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

Scholarly Essay from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2,0, Griffith University, language: English, comment: This assignment deals with corporate communication, corporate identity, corporate image, and corporate social responsibility. The assignment provides a lot of theory but also analyses the corporate communication, identity, image and CSR of BMW. , abstract: This assignment deals with corporate communication, corporate identity, corporate image, and corporate social responsibility. The assignment provides a lot of theory but also analyses the corporate communication, identity, image and CSR of BMW.

Parametry knihy

455



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: