Authenticity in Advertising / Nejlevnější knihy
Authenticity in Advertising

Kód: 01801030

Authenticity in Advertising

Autor Katja Leschnikowski

Due to negative consumer reactions towards advertising, authenticity has become one of the key words in advertising. This book discusses authenticity in advertising by focussing on the authenticity of an advertising spokesperson. ... celý popis

1645


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Authenticity in Advertising

Nákupem získáte 165 bodů

Anotace knihy

Due to negative consumer reactions towards advertising, authenticity has become one of the key words in advertising. This book discusses authenticity in advertising by focussing on the authenticity of an advertising spokesperson. It shows that authenticity is a complex construct that consists of different facets.These facets are theoretically discussed and empirically studied by empirical research. This book provides managerial implications on how to succesfully implement authenticity in advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1645

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: