Advanced Copywriting / Nejlevnější knihy
Advanced Copywriting

Advanced Copywriting

Autor Andy Maslen

708

Dostupné skladem u dodavatele Kdy knihu dostanu?
  • Jazyk: Angličtina
  • Vazba: Brožovaná
  • Počet stran: 208
  • Nakladatelství: Kogan Page Ltd, 2015

Doručení zdarma
již od 899 Kč!


DORUČENÍ MŮŽETE OČEKÁVAT

VYZVEDNOUT SI MŮŽETE

Dalších 1155 odběrních míst

Více informací o nákupu knihy

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Více informací o knize Advanced Copywriting

Nákupem získáte 71 bodů

Anotace knihy

Advanced Copywriting: Using psychology to influence, persuade and sell is the book for marketers ready to take a step up and learn the underlying psychological principles that make copy persuasive and enjoyable to read. Human beings make decisions based on emotional grounds and then rationalise them; Advanced Copywriting focuses on copywriting from this practical psychological perspective. It investigates both the relationship between selling and storytelling and the market-tested techniques that get people to connect with the copy and be persuaded to go along with the writer's suggestion. Aimed at practitioners and students on marketing, PR, copywriting and communications courses who have mastered the basics, Advanced Copywriting gives readers the confidence and ability to employ a psychological approach to copywriting. This thorough course in a book cuts through the clutter, presenting over 10 real-world case studies, 25 techniques, 75 practical exercises, 125 words and phrases that trigger emotions, and a 125-question copywriting quiz that will help readers both improve their copywriting skills and perfect the emotion-driven sale. With chapters such as 'How to make spending money look like a privilege', 'The big idea that pushes benefits into second place', 'The ancient Greek secret of emotionally engaging copy' and 'When to use pictures instead of words', the book is sure to help readers use the right tone of voice, avoid common copywriting traps and tap into customer's deepest drives by writing enjoyable, compelling copy which stands out in today's cluttered marketplace.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

708

Více informací o nákupu knihy

Prolistovat stránky knihy

Žádost o náhled do knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Náhled do knihy bohužel není k dispozici

Potřebujete pro rozhodnutí o koupi nahlédnout do stránek knihy? Rádi vám pomůžeme! Zadejte svůj e-mail a jakmile bude náhled do obsahu na stránkách k dispozici, zašleme vám zprávu.

Recenze knihy čtenáři

Napište vlastní recenzi na knihu Advanced Copywriting


Např. "Doporučuji"




Souhlas - Odesláním recenze souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Pravidly pro psaní recenzí.

dTest zdarma
Aktuální číslo časopisu dTest jako dárek!

Při objednávce knihy obdržíte aktuální výtisk časopisu, který jako jediný na českém trhu provádí nezávislé testy výrobků a služeb.

Chci vědět více

Oblíbené z jiného soudku


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1155 dalších

Copyright ©2008-16 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: