42 Rules of Marketing (2nd Edition) / Nejlevnější knihy
42 Rules of Marketing (2nd Edition)

Kód: 08787535

42 Rules of Marketing (2nd Edition)

Autor Laura Lowell

The '42 Rules of Marketing - 2nd Edition' is a compilation of ideas, theories, and practical approaches to marketing challenges the author has been collecting over the past 20+ years. The idea behind this unique look at marketing ... celý popis

581


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize 42 Rules of Marketing (2nd Edition)

Nákupem získáte 58 bodů

Anotace knihy

The '42 Rules of Marketing - 2nd Edition' is a compilation of ideas, theories, and practical approaches to marketing challenges the author has been collecting over the past 20+ years. The idea behind this unique look at marketing was to create a series of helpful reminders; things that marketers know they should do, but don't always have the time or patience to do. The book touches on everything from tradeshows and PR to customer advocacy, market research and the role of humor in marketing. The author shares tips and tricks to ensure your marketing messages reach the intended audience. After all, isn't that the point?

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

581

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: