33 rad jak pečovat o zákazníka / Nejlevnější knihy
33 rad jak pečovat o zákazníka

33 rad jak pečovat o zákazníka

Autor Jiří Brabec

118

Sleva 10%
UŠETŘÍTE 13 Kč

Dostupnost neznámá – Na dotaz Kdy knihu dostanu?
  • Jazyk: Čeština
  • Vazba: Brožovaná
  • Počet stran: 106
  • Nakladatelství: Computer Press, 2004

Doručení zdarma
již od 899 Kč!


DORUČENÍ MŮŽETE OČEKÁVAT

VYZVEDNOUT SI MŮŽETE

Dalších 1308 odběrních míst

Více informací o nákupu knihy

Zákazníci, kteří koupili knihu, koupili také

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Vzor darovacího poukazu pro tuto knihuVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize 33 rad jak pečovat o zákazníka

Nákupem získáte 12 bodů

Anotace knihy

Titul ze série „33 rad' je určen hlavně pro obchodníky. Zákazník je tím nejdůležitějším bodem, na který má firma soustředit svou pozornost. Příručka nabídne zkušenosti jak se o zákazníka postarat, aby byl spokojený a tím pádem i věrný vaší organizaci. Dozvíte se, jaké existují typy zákazníků. Poznáte, co zákazníky rozčiluje, co potřebují i jakými způsoby je účinně kontaktovat, oslovovat a přesvědčovat.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Populárně naučná pro dospělé Kariéra Psychologie a komunikace

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

118

Více informací o nákupu knihy

Prolistovat stránky knihy

Žádost o náhled do knihy


Souhlas - Odesláním žádosti souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami.

Náhled do knihy bohužel není k dispozici

Potřebujete pro rozhodnutí o koupi nahlédnout do stránek knihy? Rádi vám pomůžeme! Zadejte svůj e-mail a jakmile bude náhled do obsahu na stránkách k dispozici, zašleme vám zprávu.

Recenze knihy čtenáři

Napište vlastní recenzi na knihu 33 rad jak pečovat o zákazníka


Např. "Doporučuji"




Souhlas - Odesláním recenze souhlasím s Všeobecnými obchodními podmínkami a Pravidly pro psaní recenzí.

dTest zdarma
Aktuální číslo časopisu dTest jako dárek!

Při objednávce knihy obdržíte aktuální výtisk časopisu, který jako jediný na českém trhu provádí nezávislé testy výrobků a služeb.

Chci vědět více

Mohlo by se vám také líbit


Můžete nám věřit - jsme držiteli několika prestižních certifikátů dlouhodobé zákaznické spokojenosti.


Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 1308 dalších

Copyright ©2008-17 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se

Doručení:

Unikátní knihkupectví s nejširší nabídkou knih v Česku. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 899 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: