Kód: 04858865
How do executives and managers set the right price? Underpinned by research and real-life anecdotes, this title addresses this question, offering guidelines any company - whether a multi-national conglomerate, a small business, or ... celý popis
737 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 74 bodů
How do executives and managers set the right price? Underpinned by research and real-life anecdotes, this title addresses this question, offering guidelines any company - whether a multi-national conglomerate, a small business, or even a non-profit can follow to create a comprehensive pricing strategy for any product and service.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
737 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )